Re: Radeon 9100 - problem rozwiazany

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:16:06 MET DST

Użytkownik "radarek" <ufo@onet.pl> napisał w wiadomości
news:cg4cpp$1sh$1@mamut.aster.pl...

> Użytkownik "wilter" <wilter@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dawno nie uzywalem kieszeni na dysk, ale tam nie ma chyba nic co
> pobiera zasilanie jesli nie ma w srodku dysku - z tego co
> pamietam to tylko "przedluzacz" dla kabelkow z wygodniejszym
> wejsciem na dysk.

a zeby daleko nie szukac.. dwie diody swiecace sobie caly czas na przedniej
sciance kieszeni :)
wedlug mnie to tez nie powinno pobierac ale jednak cos bralo* .... w kazdym
razie po wyjeciu reszta dziala jak miala dzialac a o to chodzilo ...
w.

* chyba ze jakies stworki zywiace sie Mocą ;) zamieszkaly w mojej kieszeni i
zzeraly moc z zasilacza ...