Re: dysk SATA

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 11:09:21 MET DST

Użytkownik "Marek Jan" <mark@one.pl> napisał w wiadomości
news:cg4b9v$bnd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Pierwszy raz mam styczność z dyskami SATA, wiem tylko tyle że
trzeba
> zainstalować ten dysk i utworzyć dysk startowy.

i tak i nie

> Był bym bardzo wdzięczny za
> informacje które ułatwią mi zainstalowanie tego dysku.

jesli podlaczasz go jako dodatkowy dysk to wlasciwie nic nie robisz.
po prostu podlaczasz i wsjo.

Jesli jednak instalujesz na nim system to wraz z plyta glowna powinienes
dostac sterowniki na dyskietce.
Nalezy ją wlozyc na poczatku instalacji windy , system zapyta zreszta o nia.
Pozniej krotka instalacja sterow i po sprawie.

pozdr.
Przemek.