Re: Zestaw na Pentium III

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 15:16:58 MET DST

TJD wrote:

> Wiesz, kiedyś chciało mi się bawić w składanie komputerków, tylko to nie ma
> sensu.

hmm - gdzies to juz slyszalem.. wiem - tak mowia wielbiciele Mac'ow ;-)

> Pójdź na giełdę i popatrz na gotowe _markowe_ komputery: Dell,
> Siemens, IBM, Compaq. Chodzą teraz za śmieszne pieniądze.

niestety najczesciej niska cena ma jakas konkretna przyczyne.. jezeli
realtor szuka taniego zestawu do biura, takiego do wyslania maila czy
stworzenia dokumentu textowego to "markowce" o ktorych wspominasz moga
go zainteresowac - z reguly to zgrabnie wygladajace, zajmujace niewiele
miejsca desktopy, czesto przyzwoicie wykonane co ogranicza serwis do
minimum. gorzej jesli chcialby dorzucic/zmienic cos pozniej - sa to
zestawy "krojone na miare", czesto pelne oryginalnych/rzadko spotykanych
rozwiazan co czyni naprawy/upgrade drogim, czesto nioplacalnym lub wrecz
niemozliwym. oddzielna "kategoria" jest tu Dell ktory jak wiadomo od
1998 roku jest wlasciwie NIEKOMPATYBILNY hardware'owo z IBM PC - co w
IMHO go zupelnie dyskwalifikuje, aczkolwiek moze to nie stanowic
problemu dla realatora..

> pozdr.
> TJD

pozdrawiam