Re: Szczyt amatorstwa

Autor: raku <raku.spam-off_at_buziaczek.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 00:29:08 MET DST

W swoim artykule Michal Kawecki napisał(a):

> Chcesz o tym podyskutować? Lepiej tego nie rób, bo dyskusje o sprawach
> oczywistych źle świadczą o dyskutującym... ;-)

ale o czym tu dyskutować?
ja po prostu opisuję moje niedawne przygody z dyskiem 80GB, chęcią
posiadania jednej partycji i koniecznie fat32 (dysk to kieszeń, używam
na co dzien linuksa, muszę dysk podpinać do windowsa, więc ntfs nie
wchodzi w grę)

bezproblemowo partycję taką przygotował mi dopiero linux (windows XP nie
potrafił, fdiska z win98 nie potrafiłem zmusić, inncy narzędzi akurat
nie miałem wtedy pod ręką). Windows98 partycji
takiej nie dał rady odtworzyć, windoswXP widzi ja bez problemów

> I pewnie dlatego nie mogłeś się do niej dobrać ;-)).
> Na temat kompatybilności linuksowych narzędzi ze światkiem Windows mam
> swoje zdanie....

a ja swoje na temat kompatybilności światka Windows z resztą świata...
;-)

> P.S. Naprawdę sądziłeś, że era Windows 9x zakończyła się wraz z
> pojawieniem się dysków większych niż 32 GB? ;-)

nie, moim zdaniem era windows 9x nigdy nie powinna nastąpić... to w
końcu tylko DOS z okienkami

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl