Re: Chipset NFORCE 2

Autor: OGONek~ <spamerzy_at_wszystkich.krajow.p#^&*@.sie>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 15:04:42 MET DST

Użytkownik "t_harry" <t_harry@NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl> napisał w
> moze "po prostu ten typ tak ma", widzialem dual channel na asusie,
> solteku, abicie - nie byl to duzy wzrost, ale nigdy nie byl wsteczny
> :), lubisz plyty glowne gigabyte i msi - zgaduje ?

Zle zgadujesz ;) Plyty MSI i Asusa to szrot (pozostala tylko marka).
Natomiast plyty Gigabyte sie tak nie wala ja te dwie pozostale.
W serwisach plyty asusa i MSI przewalaja lopatami doslownie. Z MSI
mialem taki klopot ze kupilem juz zepsuta - nie dzialal w UDMA jeden
kanal kontrolera - oddalem do servisu - ale oni to gdzies w polsce
naprawiaja - tak naprawili ze dalej nie dziala i nie mialem juz zdrowia
sie z nimi szarpac. Wiec MSI juz nie kupie nigdy wiecej (a zapewniam Cie
ze troszke tego szrotu sie przewala przez moje rece).

Co do nforce-a to pisze bo sie sam zdziwilem ze to tak padlinowato
dziala.

Pozdrawiam

--
OGONek~