pomiar temp na plycie asus a7v600-x z axtlon2600

Autor: wrzech <wrzech_at_ooooooo2.pl>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 15:02:05 MET DST

    Od paru dni mam nowa plyte asus a7v600-x z athlonem 2600 na pokladzie.
Do tego cooler 'arctic cooling Copper Silent 2tc". Program asus probe
wskazuje mi 56 st notamiast w biosie pokazuje mi 70 st !! W sklepie
powiedziano mi ze ten cooler bedzie w stanie schlodzic tego procka a tu
prosze:D Temperature chipsetu oba programy pokazuja dobrze - 48 st. Co jest
nie tak? Czy moge reklamowac cooler? Na pudelku po coolerze pisze ze jest on
w stanie schlodzic atlhona do 3400+. Obrony regulowane sa automatycznie i po
godzinie pracy wiatra jedzie na pelnych obrotach.

--
wrzech