Re: p³yta do MoviXa

Autor: Krzysztof Trybowski <trybowski_at_gazeta.pl.invalidd>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 00:58:26 MET DST

On Tue, 17 Aug 2004 20:22:44 +0200, Michal Bien wrote:

> Obudowa to jest najwieksy problem - Adax kiedys robil takie malenstwa
> ze 150W zasilacze, ale do dostania tylko jako uzywane. FlexATX nie ma sensu
> ze wzgledu na koszt - pozostaje Ci sledzenie Allegro pod stosowna plyte
> microATX.

No w³a¶nie, jak±? Na jakim chipie? My¶la³em o i810 z wbudowan± grafik± i
TV-Out, ale nie wiem nic o jako¶ci tego ostatniego. Co w zamian? Mo¿e
lepiej co¶ na VIA lub SIS? W³a¶nie najwiêkszy problem z TV-OUT.

Widzia³em te¿ takie p³ytki, EPIA. Fajowa sprawa, tylko droga.

D¼wiêk bêdzie raczej tylko 2 kana³owy, bo p³yty z lepszymi wbudowanymi
kartami to nowsze modele -> dro¿sze -> nie op³aci siê. Zreszt± nie mam
wzmacniacza do tego.

Sam± obudowê mogê jako¶ wymodziæ, w najgorszym razie z drewna (bêdzie siê
klimatycznie komponowaæ). Tylko ten zasilacz!

> Najprosciej zrobic sobie po prostu plytke w MoviX^2 i z niej
> startowac.

No tak, ale wtedy muszê albo wachlowaæ siê p³ytami (popsuje wra¿enie
"profesjonalnego sprzêtu") albo wmonotowaæ dwa czytniki (co w sumie da siê
zrobiæ).

> Jedna uwaga - jesli chcesz tego uzywac tylko do DVD to IMO nie
> ma sensu - lepiej sprzedac na czesci i kupic jakis niedrogi stacjonarny DVD
> [cichszy, mniej problemowy i z progresive scan zdedcydowanie lepsza jakosc
> niz zwykle TVout karty graficznej. Jesli jednak myslisz rowniez o DivXach

DivX jak najbardziej. G³ównie. Do tego MP3 i p³ytki z JPG. A jak siê uprzeæ
to i konsolê do gier mo¿na wymodziæ i tuner TV :P:P:P (hmmm, tylko tuner
po co, przecie¿ bêdzie pod³±czany do TV... whatever, ale mo¿na).

A stacjonarny czytnik DVD za ile mo¿na kupiæ?

pozdr.