Re: CRC Error przy plikach .cab

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 00:52:32 MET DST

"Pagi" <pagi@interia.pl> wrote in message
news:cg06en$a8l$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem, probujac cos zainstalowac z obrazu plyty
> podmontowanego Daemon Toolsem za kazdym razem wywala mi blad CRC w jakims
> pliku .cab.

a probowales cos moze grzebac w ustawieniach bezpieczenstwa xp? jak tak to
zajrzyj czy przypadkiem nie zablokowales dostepu do cd i odblokuj go.
secpol.msc z paska uruchom, a potem local policies/security options i z okna
po prawej devices: restrict cd-rom access to locally logged-on user ma byc
disabled i restart

taki objaw sie pojawia przy takich ustawieniach wlasnie

tbg