Re: p³yta do MoviXa

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 20:22:44 MET DST

Krzysztof Trybowski <trybowski@gazeta.pl.invalidd> wrote:

> Czy istniej± jakie¶ zasilacze ATX mniejsze ni¿ te najpowszechniej
> spotykane skrzynki?

            Obudowa to jest najwieksy problem - Adax kiedys robil takie malenstwa
ze 150W zasilacze, ale do dostania tylko jako uzywane. FlexATX nie ma sensu
ze wzgledu na koszt - pozostaje Ci sledzenie Allegro pod stosowna plyte
microATX.

> Bêdzie to tego pod³±czony jeszcze tylko czytnik
> DVD no i co¶ z czego bêdê bootowaæ MoviX (jeszcze nie wiem: drugi
> czytnik CD, flash, LAN, ewentualnie ma³y HDD, ale w±tpiê).

            Najprosciej zrobic sobie po prostu plytke w MoviX^2 i z niej
startowac. Jedna uwaga - jesli chcesz tego uzywac tylko do DVD to IMO nie
ma sensu - lepiej sprzedac na czesci i kupic jakis niedrogi stacjonarny DVD
[cichszy, mniej problemowy i z progresive scan zdedcydowanie lepsza jakosc
niz zwykle TVout karty graficznej. Jesli jednak myslisz rowniez o DivXach
to ma to rece i nogi - ilosc kodekow oraz formatow napisow jest na tyle
duza ze nadal [i pewnie dlugo] specjalizowany komputer jest
najlepszym/najbardziej uniwersalnym rozwiazanbiem, a przy DivXach jakosc
nie bedzie miala az tak wielkiego znaczenia - zawsze beda gorsze od DVD.
Inna sprawa ze jak na moje oko divxy odtwarzane na stacjonarnym odtwarzaczu
wygladaja lepiej niz po podlaczeniu komputera przez tvout.

--
MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 512MB PC133 RAM Spectec; TTC-D5TB/4TC
SamsungSM750P; GF2Ti 64MB TV; TV/FM PV-BT878+/wFM; SBLive1024&U.WS303/WG902