CRC Error przy plikach .cab

Autor: Pagi <pagi_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 20:16:17 MET DST

Witam,

Mam nastepujacy problem, probujac cos zainstalowac z obrazu plyty
podmontowanego Daemon Toolsem za kazdym razem wywala mi blad CRC w jakims
pliku .cab. Takze skopiowac takiego pliku nie da sie z podmontowanego obrazu
plyty (rowniez blad CRC). Oczywiscie owy obraz plyty na innym kompie dziala,
w ten sam sposob montowany.

Szukalem troche po grupach i pisano tam o przetaktowanym procku, zlej
pamieci badz tez przetaktowanej. U mnie w tej chwili wszystko chodzi
standardowo jak powinni, czyli Procesor AMD Barton 2500 na 166MHz x 11eli
tak to co z tym robić?

Moze ktos ma pomysl czego to wina?

--
Pozdrawiam,