Re: CRC Error przy plikach .cab

Autor: Pagi <pagi_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 00:28:17 MET DST

Użytkownik "Pagi" <pagi@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cg06en$a8l$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem, probujac cos zainstalowac z obrazu plyty
> podmontowanego Daemon Toolsem za kazdym razem wywala mi blad CRC w jakims
> pliku .cab. Takze skopiowac takiego pliku nie da sie z podmontowanego
obrazu
> plyty (rowniez blad CRC). Oczywiscie owy obraz plyty na innym kompie
dziala,
> w ten sam sposob montowany.
>
> Szukalem troche po grupach i pisano tam o przetaktowanym procku, zlej
> pamieci badz tez przetaktowanej. U mnie w tej chwili wszystko chodzi
> [...]

Witam,

Jezeli ktos jeszcze mialby ochote pomoc, mam wiecej danych.

Mianowicie tak, komp ma problemy tak jak pisalem z obrazami plyt
(sprawdzalem tylko .bin/.cue) montowanym daemon toolsem, rowniez nagrany
obraz na plyte cdr wywala blad odczytu, ale... plyta nagrana z tego samego
obrazu na innym kompie dziala bez zarzutow... czyli cos nie tak z czytaniem
obrazow plyty bun/cue zarowno montowanej jak i nagranej.

Moze teraz nasunie sie komus jakis pomysl...

Pozdrawiam,
Pagi