Re: Czy można wyłączyć wiatrak na celeronie

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 17:31:42 MET DST

obudowie i temp po ok godz., pracy nie przekraczała 40 st.

> U mnie w pracy celeronek 633 pracowal bez wiatraka przez okolo
> miesiac. Po prostu biedaczysko sie zatarlo. ;)
>
> Nie wiem jaka temperature osiagal przy zamknietej obudowie, zwlaszcza,
> ze cala puszka byla obstawiona dookola biurkami, szufladkami,
> papierzyskami i wszystkim tym, co w ksiegowosci spotkac mozna.
> Wliczajac niedojedzone opakowanie delicji ;)
>
> W kazdym razie pracowal stabilnie. :)
>
> No ale to byl CuMine z dosc niskim zegarkiem, a pytanie dotyczylo
> zupelnie innej konstrukcji. :)

Ciekawe po jaką cholere producenci te wyjące wiatraki wciskają - watkich
sytuacjach radiator o wielkości z celka 478 na pewno by wystarczył. Swoją
drogą miałem kiedyś celka 633 a nawet pentium 90 i nie potrzebnie
wysłuchiwałem tych wentylatorów.