Re: Szczyt amatorstwa

Autor: TK <nospam-kochmans_at_polbox.com>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 13:53:52 MET DST

Użytkownik scx napisał:
> Witam
>
> Od dwóch dni bezskutecznie walczę z komputerem dziewczyny - zaczęło się od
> instalacji nowego HDD 80 GB.
> Najpierw fdisk źle wykrywał wielkość dysku (pokazywał 10GB).

Nie wiem czy dobrze pamietam, ale wydaje mi sie ze fdisk z Win98 i
starszych zle rozpoznaje dyski powyzej 40 GB. Nie mniej jednak mozna go
uzyc do partycjonowania duzych dyskow, tyle ze rozmiary trzeba podawac w
procentach a nie w megabajtach. A i same Win98 tez bezproblemowo
dzialaja z dyskami 80GB.