Re: Szczyt amatorstwa

Autor: dysmorfofob <lookas_2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 14:31:36 MET DST

Użytkownik "scx" <szczupxTEGOtuNIEma@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cfvh6p$kqd$1@flis.man.torun.pl...
> Witam
>
> Od dwóch dni bezskutecznie walczę z komputerem dziewczyny - zaczęło się od
> instalacji nowego HDD 80 GB.
> Najpierw fdisk źle wykrywał wielkość dysku (pokazywał 10GB).
> Więc zapadła decyzja o przejściu na XP.
> I tu pojawił się problem, w czasie instalacji zaraz po załadowaniu modułów
> instalatora pojawił się czarny ekran z kursorem i kicha.
> Poprzekładałem wszystko co się dało i nic.
> Wygógliłem że to albo k.graf GF 2 MX, albo BIOS. Kartę zmieniłem na
RiveTNT
> - nic innego nie mam pod ręką, tylko następnego GF2 - i nic.
> Więc wziąłem się za BIOS.
> Otóż płyta główna: ECS K7VTA3, później że doszukałem że PCB 1.0

Jestes pewien , ze dysk nie byl fabrycznie sformatowany na 10GB (tzn.
partycja zrobiona). Np. Seagate tak kiedys robil , aby nowego hdd mozna bylo
odpalic na dowolnek niemal maszynce. Jak sie podlaczylo i wszystko gralo to
wtedy partycjonowanie i formatowanie - juz wg. upodoban.

Mam taka sama plyte (tylko to PCB nie wiem jakie u mnie) + GF 2 MX + 60 GB
HDD (nie podzielony na partycje) i to wszystko zawsze chodzilo bez oporow na
Win 98 se/ Win 2000 / Win Ser 2003 / Win XP.
Jakos nie widze zwiazku miedzy rozpoznawaniem HDD i rodzajem karty
graficznej.

BTW aktualizacji BIOSU - tez mi wyskoczyl "keyboard error or ne keyboard
present" po wgraniu i restarcie komputerka (tyle, ze ja wgralem dobry
bios) - po wyjeciu wtyczki od sasilania na kilka minut wszystko wrocilo do
normy (zwykly reset nie pomagal).

::-:: fobiusz ::-::