Re: Tanie wyciszanie :) [Długie]

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 13:30:41 MET DST

Z tymi rurami to masz dobry pomysl, sam kiedys mialem to robic ale nie mam
czasu chwilowo a i tak mam cichy sprzet ze mi nie przeszkadza:). Takie
rozwiazanie stosowane jest w niektorych firmowych komputerach. Mam starego
della nie ma on co prawda tego systemu rur ale jest strasznie cichy trzeba
przylozyc ucho do obudowy aby uslyszec szum :) jest to PIII taki maly
desktopik.
Skorzystac mozesz z praw fizyki ja mam w polowie wysokosci obudowy na srodku
wentylek na 7V puszczony ktory wydmuchuje powietrze do gory temp. spadla o
jakies 3-4 stopnie wewnatrz obudowy.

Mirek