Re: Tanie wyciszanie :) [Długie]

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 13:55:14 MET DST

Michał Marecki napisał:

> Zastanawiam się jeszcze, czy nie użyć takich giętkich
> rur które były by przymocowane do wiatraków

Właśnie coś takiego można zrobić nawet z tych paneli. Wystarczy
wyciąć taką prostokątną płytkę o szerokości równej obwodowi
wentyla. Potem trzeba tylko owinąć wentylator dookoła (panele
dzięki podłużnym rowkom doskonale się wyginają), zlepić jeden
dziurawy kant i gotowe. Może być nawet lepsze od rurek, bo
zachowuje odpowiednią sztywność. Niestety, robienie "zakrętów" nie
będzie już takie proste.

Dokładnie coś takiego zrobiłem wczoraj. Po kilku godzinach pracy
kompa, gdy temp. już była ustabilizowana odłączyłem wentylator na
procu i przyczepiłem taką rurę do wentyla umieszczonego w boku
obudowy, tak by pompowała powietrze prosto na proca. W ciągu kilku
minut takiej samej pracy temp. spadała o 3-4 stopnie. Ostatecznie
zrezygnowałem z tego rozwiązania, bo czasami zdejmuję bo obudowy
przy włączonym kompie i bałem się, że kiedyś zapomnę, że proc nie
ma swojego chłodzenia.

--
                        Pozdrawiam, Sniper