Re: LCD Samsung SyncMaster 17" 173P seria DALI

Autor: Michał Marecki <asdfadals._at_www.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 11:28:57 MET DST

> Jeśli to co widzę jest określane przez graczy jako smużenie to tak, było.
> Tylko ja na CRT widzę też smużenie i to większe, ale w innych warunkach:
> np. jak ciągnę biały kursor myszy po czarnym tle to na LCD nie zostawia
> tego śladu a na Trinitronie jest. To jednak inny efekt.

Faktycznie o tym efekcie na CRT nikt nie wspomina, a on jednak jest
widoczny.
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie zamierzam kupić monitor, ale nadal się
zastanawiam czy nie dołożyć do LCD. Ten 192N jest ciekawy, ale niema DVI i
nie wiem, jak zachowuje się przy skalowaniu rozdzielczości. Muszę go
dokładnie obejrzeć w jakimś sklepie.

Pozdrawiam