Proces Michał Marecki <asdfadals.@www.pl> zwrócił błąd:
> A co ze smużeniem w szybkich grach? Sprawdzałeś? Te milisekundy nie zawsze
> sa wiarygodne.
Czasy reakcji na pewno są większe niż podano, ale to dotyczy wszystkich
monitorów, też tych 12ms. Na szybkich grach nie sprawdzałem bo takich nie
miałem (domyślam się że chodzi o gry typu First Person Shooter), ale inne w
miarę dynamiczne nie były takie złe. Z tego co zauważyłem na innych PVA to
smużenie zalezy od konkretnej gry i jej engine.
Jeśli to co widzę jest określane przez graczy jako smużenie to tak, było.
Tylko ja na CRT widzę też smużenie i to większe, ale w innych warunkach:
np. jak ciągnę biały kursor myszy po czarnym tle to na LCD nie zostawia
tego śladu a na Trinitronie jest. To jednak inny efekt.
-- Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862 "Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze możesz nim gościa walnąć..." (Snatch, 2000)Received on Wed Aug 18 11:05:20 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 Aug 2004 - 11:51:15 MET DST