Re: LCD Samsung SyncMaster 17" 173P seria DALI

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 12:31:09 MET DST

Proces Michał Marecki <asdfadals.@www.pl> zwrócił błąd:
> Właśnie zamierzam kupić monitor, ale nadal się zastanawiam czy nie
> dołożyć do LCD. Ten 192N jest ciekawy, ale niema DVI i nie wiem, jak
> zachowuje się przy skalowaniu rozdzielczości.

Skalowania już nie pamiętam, a DVI jako takie nie jest tak bardzo przydatne
(przy dobrej karcie) jak po prostu drugie wejście, przynajmniej dla mnie.
Mimo że LCD 19" kosztuje niewiele więcej niż 17" to zdecydowałem się na 17"
z dwóch powodów:
1. rozdzielczość 1280x1024 przy przekątnej 19" to dla mnie za mało
2. nawet matryca PVA nie zapewnia jeszcze satysfakcjonujących mnie kątów
patrzenia przy tej wielkości, poczekam na coś lepszego (OLED?), już na 17"
nie jest to ideał

> Muszę go dokładnie obejrzeć w jakimś sklepie.

Może być ciężko bo najczęściej mają jeden egzemplarz.

Pozdro,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze