Re: Windows i dwa zrodla internetu, mozliwe ???

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 10:52:37 MET DST

Piotr <nospam*pionek_zone@wp.pl> wrote in
news:fn46i097mgfpimb57j476v4o2amrb74vvb@4ax.com:

> A zreszta zapomnijmy ze kozystam z WinGate, jak zrobic zeby komputer
> raz bral sygnal od TPSA, a raz z serwera lokalnego z sieciowki RJ45...

Heh... nic nie trzeba robić:-) Trzeba mieć po prostu skonfigurowane
połączenie i powinno chodzić bez problemu. Dziwne że u ciebie to nie
działa.

Swego czasu miałem skonfigurowane na swoim komputerze trzy połączenia z
internetem (przez LAN, modem i komórkę) i w razie potrzeby nie było żadnego
problemu z uruchamianiem któregokolwiek. Z tym że jak miałem na przykład
aktywne połączenie przez LAN i uruchomiłem dial-up'a do tepsy to na chwilę
w ogóle zrywało się połączenie z internetem a następnie komputer przełączał
się z LANu na modem.

Może wina jest w tej karcie combo?

--
Cezary "Pafnucy" Belka