Windows i dwa zrodla internetu, mozliwe ???

Autor: Piotr <nospam*pionek_zone_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 10:29:12 MET DST

Mam nietypowa sprawe i mimo ze juz pare lat uzywam komputera
i robie duzo innych rzeczy niz instalowanie gierek ;)
Nie moge sobie z nia poradzic, a mianowicie:

Jak zrobic w np. Win98 zeby na laptopie kiedy sie jest w domu,
gdzie jest internet - LAN, a w pracy kozystac z modemu i np. TPSA...

Instalacja LAN'u byla troche skomplikowana bo laptopik jest podlaczany
do stacjonarnego i kozysta z Wingate.....i wszystko chodzi spoko,
specjalnie kupilem karte PCMCI - combo sieciowka i modem zeby wlasnie
tak na zmiane korzystac z internetu.

I lipa jak zaczelem konfigurowac polaczenie z 202122 to przez modem
OK, ale zacholera mi niechce teraz kozystac z lanu, nawet jak kaze mu
sie laczyc bez wybierania numeru, co wiecej nie laczy mi sie juz z
LAnem nawet po skasowaniu polaczenia z 0 20......... bo teraz
wyskakuje DNS error, a DNS sa tylko ustawione przy polaczeniu przez
modem, ktory nawet dla pewnosci skasowalem.....

A zreszta zapomnijmy ze kozystam z WinGate, jak zrobic zeby komputer
raz bral sygnal od TPSA, a raz z serwera lokalnego z sieciowki RJ45...

Ja juz wymiekam.......meczyl sie ktos kiedy z czyms, takim ??
Moze to proste tylko zrobilem cos nie tak ?

PLIZ HELP !!!

Pozdrawiam
Piotr