Re: Problemy z grafiką... :-/

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 18:06:48 MET DST

Dnia 2004-08-17 16:33, Użytkownik Magda Lewandowska napisał:

> Mam płytę główną (ok. 3,5 letnią) Gigabyte GA-6OXM7E-1 z zintegrowaną kartą
> graficzną. Niedawno kupiłam nową kartę Radeona 9200 również Gigabyte.
> Po podłaczeniu jej ciągle są jakieś problemy.
>
> Może to wina wcześnieszej zintegrowanej karty. Próbowałam ja odłaczyć w
> BIOSie ale u mnie taka funkcja nie istnieje (albo nie mogę jej znaleźć ;-/))

alez oczywiscie, ze masz tutaj racje...

> Moze ktoś wie jak temu zaradzić (nie kupując nowej płyty ;-)).

Manual, strona 68 opisujaca sekcje 'Advanced Chipset Features'

mamy tam taka pozycje jak 'Onboard Display Cache Setting' i bierzemy
pozycje nizej 'Initial Display Cache' przelaczamy na Disabled i powinno
wszystko wrocic do normy i nawet powinno byc o 32-64MB RAMu wiecej...