Problemy z grafiką... :-/

Autor: Magda Lewandowska <magda_lewandowska_at_retsat1.com.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:33:05 MET DST

Mam płytę główną (ok. 3,5 letnią) Gigabyte GA-6OXM7E-1 z zintegrowaną kartą
graficzną. Niedawno kupiłam nową kartę Radeona 9200 również Gigabyte.
Po podłaczeniu jej ciągle są jakieś problemy.
Pełno pikseli które uniemozliwiają normalne korzystanie z kompa które
pojawiają sie nawet przy ładowaniu Widowsa, a przy testowaniu benchmarkami
lub np. przy grach łamie się siatka (+ "animowane" kolorowe piksele ;-)).

Próbowałam kilku róznych sterowników, zmieniłam winXP na win 98 i ciągle to
samo. W końcu przetestowałam kartę na innym kompie (w podobnym wieku) i
karta chodziła bez zarzutów.

Może to wina wcześnieszej zintegrowanej karty. Próbowałam ja odłaczyć w
BIOSie ale u mnie taka funkcja nie istnieje (albo nie mogę jej znaleźć ;-/))

Moze ktoś wie jak temu zaradzić (nie kupując nowej płyty ;-)).

Z góry dzięki za pomoc
Magda