Re: Nagrywarka - jaka?

Autor: .::Duda::. <duda_86_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 18:09:26 MET DST

Na grupę pl.comp.pecet Marcin napisał(a):

> A słyszałeś o programie Nero DriveSpeed? Radzę się nim pobawić i wtedy
> ten LiteOn staje się cichutki.
> BTW, każdy napęd jest głośny przy prędkości nagrywania x52, więc to
> nie jest wada tylko LiteOna, ale i innych wypalarek.

Mam LiteOn 52x32x52x chyba prawie rok i nie narzekam, spalilem jedna
plytke, a to slatego, ze byla max do 32x a ja ustawilem 52x. Moze czasami
jest glosna, ale zawsze niezawodna! kumpel na LG nie mogl kopiowac filmow z
niektorych plytek(to sie powtarzalo na kilku LG-kach), byly bledy DOS (czy
cos tam), a ja na LiteOn lecialem równo.

LiteOn RULEZ!

Pozdrawiam!