Re: laptop toshiba-wystartuje na zasilaczu?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 16:31:31 MET DST

Proces Blesso <blesso[no spam]@wp.pl> zwrócił błąd:
> no czy 3maja ustawienia biosu -nie wiem -gdyz laptop sie nie uruchamia (a
> chodzilo pieronstwo dosyc dlugo u kumpla)

To czy trzymał ustawienia przedtem... Ale mogło paść nagle.

> wiec jedyne co moge zrobic -to jeszcze sprawdzic te baterie _(bo moze to
> nie jest tak jak w kompach "duzych"ze nawet przy rozladowanej baterii
> potrzymujacej bios, komp i tak wystartuje tu podobno w laptopie bios
> reguluje ladowanie baterii laptopa (ale nie jestem pewien czy to prawda)
> wiec jak bios zresetowany (lub niepodtrzymywaney)to nie ma ladowania i
> nie mozna ruszyc (tylko "chyba" na zasilaczu powinien wystartowac)

Powinien startować na zasilaczu. Jeśli tego nie robi to może być problem z
połączeniami (wyrobione), może z przegrzewaniem (choć wtedy wentylator by
startował na chwilę) a może z czymś zupełnie innym. Może się okazać, że
interwencja serwisu jest konieczna. Czy komputer jest na gwarancji?

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze