Re: laptop toshiba-wystartuje na zasilaczu?

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 15:36:11 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <
> A BIOS nie trzyma ustawień? Jak trzyma to nie powinna by bateria. Żeby się
> dostać trzeba trochę rozkręcić maszynę. Należy zdjąć klawiaturę (wcześniej
> oczywiście osłonę i odkręcić śrubki). Bateria jest okrągła, ale powinna
być
> w takiej osłonce (oryginalna - zielonej) i na kabelku no i różne Toshiby
> 1805 mają różne baterie do BIOSu.
__________________________

no czy 3maja ustawienia biosu -nie wiem -gdyz laptop sie nie uruchamia (a
chodzilo pieronstwo dosyc dlugo u kumpla)
wiec jedyne co moge zrobic -to jeszcze sprawdzic te baterie _(bo moze to nie
jest tak jak w kompach "duzych"ze nawet przy rozladowanej baterii
potrzymujacej bios, komp i tak wystartuje
tu podobno w laptopie bios reguluje ladowanie baterii laptopa (ale nie
jestem pewien czy to prawda)
wiec jak bios zresetowany (lub niepodtrzymywaney)to nie ma ladowania i nie
mozna ruszyc (tylko "chyba" na zasilaczu powinien wystartowac)

Blesso