Re: Potrzebuje pilnie rady

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 08:48:07 MET DST

> Dodalam RAMu:
> -bylo 128, dokupilam 128 - nie pomoglo
> -wyrzucilam stare 128, zostalo mi nowe, bez zmian czyli to nie RAM

Nie ma tego zlego coby na dobre nie wyszlo masz wiecej ramu :)

> Mam WinMe instalowany pod koniec czerwca. Raczej nie mam wirusow, wg.
> Symantec. Aktualizowany IE.

Bardzo ladnie

> Problem znika po restarcie. Czasami sie pojawia co chwile, czasami jest
> spokoj 2 dni. Najczesciej przy scrollowaniu strony.
> Komputer Dell, ponad 3-letni.

Wiec tak pamiec karty graficznej najczesciej nie wymienialne (nieoplacalne)
ale sterowniki potrafia czasami sie tak zachowywac jak sie cos powali mozesz
jeszcze zainstalowac inna wersje, najnowsza czy jak.
Jak nie pomoze to grafika i jak wspominalem ram na niej i teraz albo masz
zintegrowana karte jak do w dellu byawa albo masz fart i masz/wolne AGP i
mozesz zakupic sobie katrte przy okazji lepsza np. GF 2 MX 400 lub cos w tym
typie jak ta ci stykala to w/w bedzie spoko :).

Pozdrawiam
Marcin "BUNIEK" Gochnio