[zasilacz] dużo sprzętu...

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 15:30:52 MET DST

kłaniam się.
Mam: płyta Epox 8k5a+, AMD1800, 3 x 256 DDR 333, HD 40 GB7200, HD 80
GB 7200 8MB, HD 13 GB, CD-RW, Radeon 9200, 3 x USB (Evolution,
drukarka, skaner), Delta66 (kart. muz.)... do tej pory dawał radę na
zasilaczu ATX300 no name, ale ostatnio poczytałem sporo postów na
grupie i oczywiście odłączyłem część sprzętu i zamierzam zmienić
zasilacz... I tutaj problem: jaki polecacie, żeby miał wystarczającą
liczbę kabli zasilających (HD, CRrom) i zarazem żeby dawał radę...
przyznam, że myślę o doładowaniu jeszcze jednego HD i podłączeniu
dodatkowego CD-Rom. Poza tym doładowałem sobie wentylatory na HD
(obniżyły poziom błędów i temperaturę) i zamierzam jeszcze doładować
dodatkowe wydmuchujące powietrze. Przeglądałem chyba 10 sklepów
internetowych i dzwoniłem do hurtowni w moim mieście. W sklepach się
pogubiłem ;) , a w hurtowni rozmawiałem z człowiekiem i nie mają
dobrych zasilaczy i tutaj pytanie: *jaki byłby odpowiedni do takiej
ilości sprzętu* (odpowiednia ilość kabli), najlepiej z
zabezpieczeniami przeciwprzepięciowymi, najlepiej niezbyt głośny (choć
tutaj nie liczę na cuda) no i do maks 200/300 zł, a najlepiej taniej
niż drożej (brak kasy)... A jeszcze nadmienię, że obecny zasilacz miał
napięcia: +12V:+12,59V (tendencja wzrastania do 12,77) +5V:+4,87
(+/-0,04) Core: 1,78V I/O: 1,55V [program Hardware s. monitor -
wiem, wiem, możliwe przekłamania], jescze: płyta główna:35, CPU:50
(skoki do 60 max). Po odłączeniu jednego HD i CDRomu wartości stoją w
miejscu... urządzenia USB wyłączone. Przy czym żadnych anomalii z
kompem w stylu wieszanie, resety itp. jedynie b. nagrzewający się
zasilacz. Pzdr i z góry dzięki za sugestie, a i jeszcze jedno,
naczytałem się o drogich zasilaczach i w pełni rozumiem argumenty, że
lepiej wydać więcej i mieć spokój... ja nie jestem fetyszystą i na
nastu kompach miałem no-name i zero problemów, dlatego komentarze
odsyłające do zasilaczy za 500-700 zł sobie darujmy.

p.s.
a grupę i benchmarki czytałem... ale niestety konfiguracje są do
nowszych procków...

--
$nie ślij listów via e-mail$