Arctic

Autor: niebieski <news.krys.wytnij_at_to.poczta.gazeta.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 12:47:06 MET DST

Kupiłem wentylator Arctic Pro2L 80x80mm z ręczną regulacją obrotów i nie
jestem z niego zadowolony. W czasie pracy szum nie jest zbyt głośny, ale
wyraźnie słychać jakieś brzęczenie. Nie wiem czy to jakis wadliwy
egzemplarz, czy "ten typ tak ma". Mam na procesorze wentylator tej firmy
i jest naprawdę bardzo cichy, więc jestem trochę zdziwiony.

--
Pozdrawiam . . .
                 Niebieski