Re: Jakiego laptopa wybrac??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 10:05:52 MET DST

Proces Areq <aretsheqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na to, ze bede musial zakupic
> laptopa...
> Powinien miec 15" matryce, procesor Athlon M lub Centrino, 512 mega pamieci.

Jak nie podasz zastosowań to nikt Ci nie doradzi jak trzeba, chyba że
zgadując. Na podstawie tego co napisałeś ja bym wybrał Toshibe, HP lub
Asusa, ale to przecież w niczym nie pomoże. Napisz ile kilogramów ma ważyć
(w tej cenie raczej dużo) i do czego służyć.

BTW Centrino to nie procesor.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze