Re: Nagrywarka dual ( dvd ) doradzcie.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 09:51:45 MET DST

Użytkownik "Norbert" <norbas@op.pl> napisał w wiadomości
news:cfrpta$t1i$1@atlantis.news.tpi.pl

> 1 LG SuperMulti DVD+/-RW GSA-4120B retail (535zł)
> 2 Lite-ON DVD+/-RW SOHW-832S BOX (379zł)
> 3 Sony DVD+/-RW DRU-700A BOX (543zł)
>
> Na poczatku sklanialem sie do liteona a to za sprawa tego ze mam cdrw
> tej firmy 52327 i bardzo go sobie chwale. Ale zaslyszalem opinie ze
> LG tez warte jest uwagi no i nagrywa x12 a pozostali konkurencji x8.

Mam tę nagrywarkę LG i złego słowa o niej nie powiem. Jest bardzo cicha,
czy to przy nagrywaniu czy przy odtwarzaniu. Nagrywa na czym popadnie -
aktualnie zrzucam zawartość jednego z dysków na płytki DVD-R Hawk
zakupione w supermarkecie po 1,7 zł/szt ;-). Oczywiście z włączoną
weryfikacją, ale jak na razie zero problemów. Ciekawostka - płytki
Verbatim 2x rozpoznaje jako 4x, a są one niewiele droższe. Ponadto ma
bardzo cenną możliwość nagrywania na DVD-RAM; a z czym to się je, to już
poszukaj w archiwum grupy. W każdym razie, nie ma lepszego nośnika do
robienia częstych backupów.

/odpowiadając zmień px na pl/