Re: Jakiego laptopa wybrac??

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 11:21:46 MET DST

Proces Areq <aretsheqWYTNIJTO@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Zastosowania standardowe studenckie - programowanie, napisanie jakiejs
> pracy, czasem ogladniecie jakiegos filmu

Do standardowych studenckich zajęć o ile pamiętam zaliczają się też gry. ;)
Bez tego jednak kilka modeli:
1. http://www.comes.com.pl/karta.php?id=74&idp=4
2. http://www.comes.com.pl/karta.php?id=46&idp=4
Skorzystaj z konfiguratora jak coś chcesz zmienić, np. pamięć.

3. http://www.hp.com.pl/overview/2397
W HP Polska można sobie skonfigurowac komputer, popatrz na ich stronę, może
wybierzesz sobie coś lepszego

Jak znajdziesz w swojej cenie Fujitsu-Siemens Amilo z Pentium M lub
mobilnym Athlonem albo HP nx9030 to też warto, widziałem w sklepie, ale w
sieci nie mogę znaleźć takiego z 512 MiB RAMu. Pamięć jest droga i łatwa do
wymiany dlatego w Polsce sprzedawcy często tworzą ofertę atrakcyjniejszą
cenowo zmniejszając RAM.

> Nad tym sie nie zastanawialem...

Po prostu czy ma to być coś co zastąpi desktopa czy chcesz też nosić na
wykłady i zajęcia. Przy czym to pierwsze jest zdecydowanie tańsze przy tych
samych osiągach (albo mocniejsze przy tej samej cenie).

> Nie chcialo mi sie pisac Celeron/Pentium M

Mogło to sugerować "firmowość" przez co trochę niższy współczynnik
jakość/cena.

Uwaga: te linki to tylko przykłady, jak chcesz kupić najtaniej to wrzuć w
google nazwę modelu, szukaj na polskick stronach i porównaj albo szukaj
przez dystrybutora polskiego danej firmy.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze