Re: jaki procek??

Autor: KC6 <ksiaze_ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 21:36:00 MET DST
Message-ID: <cfr2c0$ev2$1@atlantis.news.tpi.pl>

> A wydajnosc jest rewelacyjna:
> http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2149&p=7

obecnie jego wydajnosc nie jest wcale taka rewelacyjna IMHO szkoda
przeplacac

pamietasz 32 bitowy kolor w rivie? ilu uzytkownikow ktorzy kupili rive
zamiast voodoo naprawde go wykorzystalo, skoro zanim pojawily sie pierwsze
gry w ktorych roznica pomiedzy kolorem 16b a 32b byla widoczna riva juz nie
byla w stanie odpalic zanej gry, potem T&L w GF256 ktore juz od
PIII800EB po wlaczeniu wyraznie spowalnialo wyswietlanie grafiki jesli ktos
szukal tanszej alternatywy i poszedl w kierunku shitu s3 zamiast kupic rage
fury to wykorzystywal TL jedynie w 3d marku 2000, FSAA w
pierwszych radeonach ktore nie pozwalalo na uruchomienie w tym trybie zadnej
gry ktora mogla w tym czasie lezec na polce albo DX9 w 5200 - czy wogole w
jakiejs grze warto uzywac zgodnosci z DX9 przy tak malej mocy obliczeniowej?
no i jeszcze wspomne o rzekomej ogromnej niegodziwosci ze
strony nvidi polegajacej na nie zaimplementowaniu obslugi DX8 w GF4-MX? moze
wspomne jeszcze rewelacje w postaci zamiany slotu pci na agp i bajeczkach ze
jedynie dzisiejsze gry (lata 98/99) nie sa w stanie wykorzystac tego
dobrodziejstwa a tak sie sklada ze nawet dzisiaj roznica pomiedzy kartami
pci a agp w wydajnosci nie przekracza 20%, sprzet nalezy kupowac pod katem
dzisiejszych aplikacji, oczywiscie jesli kogos stac na dobra grafike i duzo
ramu moze kupic A64 ale raczej w wersji 2.2 ghz (w najgorszym razie
wydajnosc na poziomie najszybszych p4 w porownywalnej cenie), intel w
najblizszej przyszlosci nie zamierza wprowadzac 64b procesorow a zatem
wszystkie gry w najblizszych 2 latach beda optymalizowane dla 32b
Received on Mon Aug 16 21:40:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 16 Aug 2004 - 21:51:15 MET DST