Re: Szukam dobrego i maksymalnie cichego zasilacza

Autor: kruger <krugerek_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 21:35:23 MET DST

Użytkownik "leo" <got@no.email> napisał w wiadomości
news:cfr1nt$29qh$1@news.mm.pl...
> bez obrazy, ale chyba slon nadepna ci na ucho

Wybacz, mialem wczesniej codegena z imitacja 300W (real 90W), i slowo daje
ze obecnego chiefteca zeby uslyszec to trzeba chyba owe ucho wsadzic w
wiatrak. Zero porownania z codegiem

> jak dla mnie zasilacz jest glosny
> dodatkowo przyliczylem dwa zwisy podczas
> wypalania+kopiowania+grania kiedy napiecie +12v skoczylo wyyysoko
>
> jestesm zawiedziony ta zasilka

Moze trafiles na jakis trefny egzemplarz? ja jak narazie nie mam zadnych
problemow z nim (odpukac), no, moze jedynym problemem jest zwoj kabli, o
wiele wiekszy niz w bateryjce codegena

--
Pozdrawiam, kruger