Re: Potrzebuje waszych opinii n/t sklepu...

Autor: mayones <bugslash_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 21:36:39 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@sibi.cfu.com.pl> napisał w wiadomoœci
news:cfot0f$311$1@atlantis.news.tpi.pl...
> http://sklepwgk.pl/?
>
> WGK = warszawska gielda komputerowa ?

Tak, zgadza sie. Z sama gielda mam dobre doswiadczenia ale nie wiem jak ze
sklepem jest. Ceny maja nie tak wysrobowane chyba...

> ceny maja wysokie, idz do pierwszego lepszego sklepu "lokalnego" (no
> chyba ze mieszkasz w jakims Wachocku), wszystko dostaniesz w duzo
> nizszej cenie, ew. reklamacje bedziesz mial na miescu, a nawet jak nie
> beda mieli tego co chcesz, to sciagna z hurtowni szybciej niz ci
> przyjdzie paczka z Komputronika.
>
> komputronika uzywam wylacznie do poczytania o elementach, obejrzenia
> fotki, a potem biegiem do prawdziwego sklepu...

Aha, fakt ceny maja duze. Ja niestety musze kupic sprzet przez siec bo
mieszkam w malym miescie, jest coprawda pare sklepow "komputerowych", ale
ich wlasciciele dysponuja samymi czesciami typu codegen a mnie interesuje
cos lepszego a za propozycje sprowadzenia czesci takich jak chce zadaja
dodatkowej kasy :-(. Czekam na dalsze propozycje i dzieki za odzew.

Pozdrawiam,
Mayones