Re: 1 LCD i 2 kompy (D-Sub +DVI)

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 11:55:27 MET DST

J@ro napisał(a):

> Ktory z monitorow LCD 15" lub 17" cos takiego potrafi?

Podejrzewam, że każdy (większość?) z dwoma złączami.

> Jak zachowuje sie
> monitor LCD który ma podane sygnały na obu wejsciach. Czy po włączeniu
> wybiera automatycznie np. D-sub a cyfrowy sygnal ignoruje?

Mój (Samsung 172X) po włączeniu 'szuka' na którym złączu jest sygnał - zaczyna
od cyfrowego. W każdej chwili mogę zmienić źródło sygnału przyciskiem. Po zaniku
sygnału na aktualnie wybranym złączu będzie próbował znowu zaczyna 'szukać'
sygnału. Podejrzewam, że tak samo lub podobnie zachowują się inne.

--
pozdrawiam,
Andrzej