1 LCD i 2 kompy (D-Sub +DVI)

Autor: <J_at_ro>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 10:00:10 MET DST

Witam,

Mam dwa kompy - jeden ma wyjscie D-sub a drugi DVI. Chcialbym korzystac z
obu kompow tzn. mam wpiete 2 kable do monitora LCD i np. z menu monitora
wybiera zrodlo sygnalu D-sub lub DVI.

Ktory z monitorow LCD 15" lub 17" cos takiego potrafi? Jak zachowuje sie
monitor LCD który ma podane sygnały na obu wejsciach. Czy po włączeniu
wybiera automatycznie np. D-sub a cyfrowy sygnal ignoruje?

Prosze o pomoc jak mozna zrealizowac takie polaczenie. PO prostu nie mam
miejsca na 2 monitory i LCD doskonale rozwiazalby mi problem.

Pozdrawiam
Jaro