Re: 1 LCD i 2 kompy (D-Sub +DVI)

Autor: Maxcius <maxxcius_at_poczta.onet_spam_niet_.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 11:55:49 MET DST

Użytkownik "J@ro" <jm@list.pl> napisał w wiadomości
news:4120698e$1@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> Mam dwa kompy - jeden ma wyjscie D-sub a drugi DVI. Chcialbym
korzystac z
> obu kompow tzn. mam wpiete 2 kable do monitora LCD i np. z menu
monitora
> wybiera zrodlo sygnalu D-sub lub DVI.
>
> Ktory z monitorow LCD 15" lub 17" cos takiego potrafi? Jak zachowuje
sie
> monitor LCD który ma podane sygnały na obu wejsciach. Czy po włączeniu
> wybiera automatycznie np. D-sub a cyfrowy sygnal ignoruje?
>
> Prosze o pomoc jak mozna zrealizowac takie polaczenie. PO prostu nie
> [...]

Ja mam IIyame z dwoma wejsciami DSUB i DVI ale juz jej nie produkuja
(ax3835). Dziala to dolkadnie tak jak napisales. Domyslenie po wlaczeniu
u mnie wybiera DVI. Jezeli podepne drugi to zmieniam za pomoca
przelacznikow i juz. jest to co prawda nieco upierdliwe - tu sie IIama
nie popisala ale jezeli nie przelaczasz sie co 10 sek. to mozna
wytrzymac. Dodatkowo masz huba do usb. Sprawdz np. model H380-W.

--
Pozdrawiam
Maxcius