Problem z klawiaturą LogiTech Cordless Desktop Deluxe

Autor: m40 <promar11_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 15:21:07 MET DST

Mam problem z klawiaturą LogiTech Cordless Desktop Deluxe Klawiatura
działała bardzo dobrze od roku. Nie biłem w nią oięścią ani nią nie
rzucałem. Niestety pewnego dnia wycięła mi numer. Poprzestawiały się jej
klawisze multimedialne tzn. funkcja która była pod jednym (właściwym) jest
teraz pod innym klawiszem (niewłaściwym) dzieje się także wszystkimi
klawiszami multimedialnymi. Próbowałem reinstalować sterowniki i nic
podłączałem do innego komputera i nic. Może ktoś zna taki przypadek i może
powiedzieć mi czy da się coś zrobić z tą "awarią" czy Logi Tech dał dupy i
jest to wada sprzętowa nie do zlikwidowania.

Pozdrawiam

M40