Re: Powiekszenie HDD

Autor: Filip Sz <filip.szp_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 19:56:01 MET DST

> Zainteresowanych czym? Tym bezsensownym bełkotem? Wierzysz
> w choć jedno zdanie z tego?

To czy wierze czy nie - nie ma tutaj znaczenia. Jesli sprawy techniczne
roztrzygasz na wiare?! Wierzyc mozna w Boga chyba? Nawet nie czytales, a juz
wiesz, ze to belkoty? No prosze...Moze by napisac Nowe Wierze W Bo(t)a?
(pozwolcie, ze zaczne: "Wierze w bota swietlnego, z softem Billa
Gates'ego...
(...) wierze z soft niezawodny i nieskonczone mozliwosci...
(...) wierzymy, ZE niepojete "dysk powiekszyc" od reki,
wierze w trojce jedyna, w jednosc polaczona: Linuksa, Windowsa i iBooka "

> To oszustwo aż miło. Jestem też w stanie Ci od ręki sprepa-
> rować taki dysk powiększony. I TEŻ NIE BĘDZIE ON DZIAŁAŁ
> PRAWIDŁOWO.

Doprawdy?

Serdecznie Pozdrawiam!