Re: Problem z klawiaturą LogiTech Cordless Desktop Deluxe

Autor: Adi <gral_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 17 Aug 2004 - 10:55:10 MET DST

Miałem ten sam problem. Rozwiązanie znalazłem na stronie Logitech-a. Trzeba
klawiaturę zresetować do zdefiniowanego stanu (reset elektroniki).
Aby to zrobić należy:
1. usunąć baterie z klawiatury i myszy (jeżeli masz zestaw) i odłożyć na
około pół godziny. Nie odłączać odbiornika i nie wył. kompa.
2. po upływie tego czasu należy nacisnąć i przytrzymać przycisk Połącz na
odbiorniku przez około 15-20 sekund.
3. teraz należy włożyć baterie do urządzeń i przywrócić połączenie w
następujący sposób:
  - nacisnąć i przytrzymać 1-2 sek. przycisk połączenia na odbiorniku,
    następnie szybko przycisk połączenia na spodzie myszy
  - analogicznie postępujemy w przypadku klawiatury: 1-2 sek. przycisk
    Połącz na odbiorniku, następnie szybko Połącz na spodzie klawiatury.
Po wykonaniu tych czynności i ponownym zainstalowaniu sterowników powinno
być już OK.

*    Pozdrawiam Adi     *
*   gral@klub.chip.pl   *