Re: Wyłacznie sie komputera (ECS K7VTA3)

Autor: <anemus_at_interia.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 16:57:27 MET DST

> Witam!
> Od jakiegos czasu mam problem z nieprzedywidywalnym wylaczaniem sie mojego
> komputera. I z cala pewnoscia nie jest to problem jakiegos wirusa czy
> programu poniewaz komputer wylacza sie zarowno pod kontrolą systemu win 2003
> server jak i win xp. Mysle ze jest to problem sprzetowy, tylko nie wiem gdzie
> tkwi problem.
> Podobno moja plyta ECS K7VTA3 zachowuje sie tak niestabilnie.
> Czy ktos zauwazyl podobne zachowanie swojej plyty?
> Gdzie moze tkwic przyczyna?
> Z gory dziekuje za zainteresowanie i pomoc.
> [...]
Sprubuj przypomnieć sobie od jakiego momentu. Czasami podobne objawy są gdy
jest małe zwarcie. Sprawdż czy coś się nie obluzowało i nie dotyka czasami
płyty. Może przetarty kabelek. Kiedyś miałem takie objawy w starym płaszczaku
gdzie FDD dotykała pamięci. Sprzęt był w pracy, stacja rozklekotana - pomogła
taśma izolacyjna :).
Przez wyłączanie mam rozumieć restatart?