Re: Wyłacznie sie komputera (ECS K7VTA3)

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 18:21:23 MET DST

> Od jakiegos czasu mam problem z nieprzedywidywalnym wylaczaniem sie mojego
> komputera. I z cala pewnoscia nie jest to problem jakiegos wirusa czy
> programu poniewaz komputer wylacza sie zarowno pod kontrolą systemu win 2003
> server jak i win xp. Mysle ze jest to problem sprzetowy, tylko nie wiem gdzie
> tkwi problem.
> Podobno moja plyta ECS K7VTA3 zachowuje sie tak niestabilnie.
> Czy ktos zauwazyl podobne zachowanie swojej plyty?
> Gdzie moze tkwic przyczyna?

A które rev płyty posiadasz. Ja z 3.1 morduję się
od roku. Komputer nie mój tylko brata, ale średnio
co dwa miesiące spędza tydzień u mnie. Zrobiłem
potworny błąd i poleciłem mu zakup tej płyty (był
nieco ograniczony finansowo). Na D1400 chodziła w
miarę stabilnie. Jak zmienił proca na XP1600+
zaczęły się problemy. ECS nigdy nie był moim
faworytem, ale z tą płytą to trochę przegieli.
Numery z samoczynnym włączaniem się komputera są
niepowtarzalne. Ponoć w rev 5 naprawili ten błąd,
ale nowego biosa do starszych już nie zrobili.