Wyłacznie sie komputera (ECS K7VTA3)

Autor: Bartek Szafraniec <lasu1_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 12:43:06 MET DST

Witam!
Od jakiegos czasu mam problem z nieprzedywidywalnym wylaczaniem sie mojego
komputera. I z cala pewnoscia nie jest to problem jakiegos wirusa czy
programu poniewaz komputer wylacza sie zarowno pod kontrolą systemu win 2003
server jak i win xp. Mysle ze jest to problem sprzetowy, tylko nie wiem gdzie
tkwi problem.
Podobno moja plyta ECS K7VTA3 zachowuje sie tak niestabilnie.
Czy ktos zauwazyl podobne zachowanie swojej plyty?
Gdzie moze tkwic przyczyna?
Z gory dziekuje za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam
Bartlomiej Szafraniec