Re: Powiekszenie HDD

Autor: Filip Sz <filip.szp_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 15:59:33 MET DST

== Dawno, dawno tremu kompletny Idiota napisal ==

> Tak, kupując większy HDD.

No oczywiscie, ale jestes madry - to chyba wie kazdy!
> Cóż, naiwnych nie sieją, sami się rodzą ...

no comment:
chamstwo i bezczelnosc nie zna granic

> Nie.

No coz, nie wiesz - sie nie odzywaj, bynajmniej na grupie (a jak cie pani w
w szkole z laweczki poprosi to gadaj co chcesz)! Strace te 5 minut i
odpowiem dalej:
Mozliwe, lecz nie pewne, ze sie uda. Kazdy dysk ma zapas miejsca, podobnie
jak procesor zapas Mhz

> Głupi, naiwni, lamerzy ?

Czyli ty? (Swoja droga znajomy kolega po fachu (informatyk) kiedys mi o tym
mowil, ze w latach 90 bylo cos takiego popularne, lecz nie mam z nim
konktaktu)
A ja szukalem na grupie osob, ktore to robily w ostatnim czasie, zreszta nie
musze sie tlumaczyc bynajmniej nie tobie....

> [ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB
PC3200 ]
> [ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @
500/1000 ]
> [ EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A +LiteOn LTR-52327S|HP
960c|ScanMaker4850+ ]
> [ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive
+4Speakers ]

A czemu sie nie pochwalisz jakiego papieru toaletowego uzywasz? Velvet, czy
szarego?