Re: Powiekszenie HDD

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 04:19:57 MET DST

Filip Sz wrote:

> No coz, nie wiesz - sie nie odzywaj, bynajmniej na grupie (a jak cie pani w
> w szkole z laweczki poprosi to gadaj co chcesz)! Strace te 5 minut i
> odpowiem dalej:
> Mozliwe, lecz nie pewne, ze sie uda. Kazdy dysk ma zapas miejsca, podobnie
> jak procesor zapas Mhz

hhe - to, ze jestes idiota, to juz ci chyba tutaj
wszyscy wyjasnili - ja tylko wspolczuje ludziom,
ktorzy musza nacodzien z toba przebywac;

> Czyli ty? (Swoja droga znajomy kolega po fachu (informatyk) kiedys mi o tym
> mowil, ze w latach 90 bylo cos takiego popularne, lecz nie mam z nim
> konktaktu)

dla jasnosci dodam, ze to o czym napisales, to dotyczylo
stosowania DoubleSpace.drv; polegalo to w skrocie na tym,
ze byl caly dysk byl zipowany; system operacyjny na biezaco
zajmowal sie odpakowywaniem i zapakowywaniem od nowa danych,
do ktorych chciales miec dostep; bylo to o tyle sensowne, ze
programy DOSowe z lat 90-tych przewaznie ladowaly sie do
pamieci i pozniej juz z dysku nie korzystaly, wiec strata
szybkosci nie byla az tak bolesna;

adas;