Re: Powiekszenie HDD

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 17:06:01 MET DST

Filip Sz napisał:

> == Dawno, dawno tremu kompletny Idiota napisal ==

Z logicznego punktu widzenia to "dawno, dawno" temu _TY_ wysłałeś
swojego posta. Wszyscy którzy ci na niego odpowiedzieli, zrobili
to później, czyli nie tak dawno. Wnioskuję z tego, że pisałeś o
sobie...

> No coz, nie wiesz - sie nie odzywaj, bynajmniej na grupie

Jak zwykle w takich sytuacjach odpowiem podobnie: wyszukaj w
archiwum wszystkie posty Sandera. Potem zsumuj swoje i policz ile
jeszcze *lat* musisz się udzielać _aktywnie_ na grupie, żeby mu
dorównać (pomijając fakt, że w obecnej sytuacji jest to raczej
nierealne ;)

> Mozliwe, lecz nie pewne, ze sie uda. Kazdy dysk ma zapas miejsca,
> podobnie jak procesor zapas Mhz

Ktoś ci już pisał na czym polega trick. Takie pomysły nawet swego
czasu sprzedawali na allegro a potem sprzedawcy dostawali negatywy
za oszukiwanie klientów. Takie powiększenie dysku możesz sobie
zrobić zwykłym Disk Editorem w 2 minuty. Co z tego, że zamiast
wymiernych korzyści są tylko same straty...

> Swoja droga znajomy kolega po fachu (informatyk)

Wiesz... to grupa dla wędkarzy i rugbistów (przepraszam jeśli
kogoś uraziłem) - nie strasz nas informatykami po fachu :)

> A ja szukalem na grupie osob, ktore to robily w ostatnim czasie,

Na tej grupie niewielu takich - większość zna budowę i zasadę
działania dysku twardego - więc trudno ich nabrać na takie
sztuczki. Tym bardziej, że to nie pierwszy raz pojawiają się takie
rewelacje...

> A czemu sie nie pochwalisz jakiego papieru toaletowego uzywasz?
> Velvet, czy szarego?

A jaki twoim zdaniem lepszy? Robiłeś jakieś testy i benchmarki?
Czy jest coś o czym powinniśmy wiedzieć? Różnią się czymś, np.
pojemnością, czasem dostępu, wydajnością? Może przedstawisz wyniki
testów? Oczywiście zdjęcia z testów możesz nam oszczędzić :)))

--
                        Pozdrawiam, Sniper