Re: Drukarka HP - problem

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 08:59:47 MET DST

Dnia 2004-08-15 01:17, Użytkownik komp napisał:

> Właściwie, to nie ja, ale moja koleżanka ma problem z tą drukarką i
> poprosiła o pomoc, ja powiedziałem, że postaram się... no i muszę coś
> zdziałać, może uda mi się pomóc...

A Twoja koleżanka nie może napisać na tą grupę?

> Otóż koleżanka ma drukarkę HP 3745 (lub 3650 albo podobna - niestety nie
> pamiętam dokładnie)
> Po rozpoczęciu przesyłania pliku na drukarkę, wyświetla się jej komunikat w
> stylu "Brak połączenia" etc (nie mogę podać precyzyjnie, bo nie powiedziała
> dokładnie co tam się wyświetla...)

Cóż za precyzja w opisie problemu. Jestem pod wrażeniem :>

> Drukarka z tego co pamiętam jest podpięta przez USB, siedzi na systemie Win
> XP, wcześniej nie było problemów. I jeszcze jedna, może mało istotna
> informacja, drukarka pracowała aktualnie na nieoryginalnym tuszu (chyba
> wykluczam to, jako przyczynę)

Sprawdź czy kabel jest podłączony! Sprawdź czy kabel USB nie jest
uszkodzony:> Przeinstaluj sterowniki.

> Proszę o wszelkie nasuwające się wam sugestie dotyczące rozwiązania takiego
> problemu. Szczerze mówiąc podejrzewam sterowniki USB, bądź ogólnie mówiąc
> problem z USB. Zobaczymy, czy zgadłem, jak do niej zajrzę...

Ulotka do HP3745 http://www.hp.com.pl/files/dj3745_pl.pdf
Ulotka do HP3650 http://www.hp.com.pl/files/dj3650_ulotka.pdf
Instrukcja do HP 3650
http://www.hp.com.pl/files/instruction/dj3600_instrukcja.pdf