Jaka plyta i zasilacz i cooler pod Bartona 2500+

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 08:54:05 MET DST

No wlasnie, co polecanie kupic? Najwazniejsze zeby dobrze sie na niej
krecilo - milo by bylo zeby osiagala stabilnie cos kolo 220 Mhz bo barton
bedzie zwykly a nie mobile wiec zabawa z mnoznikiem odpada, a chcialbym
miec jakis margines do krecenia :). Myslalem o Epox 8rda3+, czy to dobry
wybor?, a moze jest cos lepszego w podobnej cenie?
Druga sprawa to zasilka - co kupic bedzie na tym kompie oprocz bartona
r9800pro. Warunki jakie musi spelniac:
1.Cisza
2.cisza
3. rozsadna cena
Ofkos musi ten sprzet uciagnac (krecenie w planach) i nie zjarac polowy
jak sie sam zepsuje, acha no i active pfc powiniem raczej posiadac. WAZNE:
musi dzialac na 110/230 V. Kupowal bede na newegg.com i do wyboru mam
firmy:
 A GPB ENTERPRISES INC
 AEROCOOL
 AHANIX
 AMS (American Media Systems)
 ANTEC
 APEX (SUPERCASE/ALLIED)
 ASPIRE (TURBO CASE)
 BIOSTAR
 Codegen (CG Group)
 COOLMAX
 DYNAPOWER USA
 ENERMAX
 ENLIGHT
 E-POWER/TAGAN
 FORTRON SOURCE
 INWIN
 I-STAR COMPUTER CO. LTD
 JUST PC
 KINGWIN INC.
 LINKWORLD ELECTRONICS
 MGE
 OCZ TECHNOLOGY, INC.
 PCMCIS
 POWMAX
 RAIDMAX
 SEASONIC USA
 SHUTTLE
 SILVERSTONE
 SPARKLE POWER INC.
 THERMALTAKE
 VANTEC
 ZALMAN TECH CO., LTD

 3. cooler: Cichy, ciagnacy przetaktowanego bartona (przy czym nie jestem
z typu "o boze, mam az 44 stopnie na procesorze, co zrobic?") jesli na
full load bedze ponizej 60 stopni jest ok. No i jakas przyzwoita cena zeby
byla - mysle ze nie wiecej jak 100 PLN. Znow newegg.com i do wyboru:
AEROCOOL
ALPHA COMPANY, LTD.
ANTEC
ARCTIC-COOLING
ASCENT TECHNOLOGIES
ASPIRE (TURBO CASE)
BYTECC
COOLER MASTER
COOLJAG
COOLMAX
CORSAIR MEMORY, INC.
DYNATRON
ENERMAX
GALAXY TECHNOLOGY
GENERIC
GIGABYTE
KINGWIN INC.
KOOLANCE INC.
LOGISYS COMPUTER
OCZ TECHNOLOGY, INC.
PANASONIC - Panaflo
POWMAX
SANMAX
SCYTHE USA
SILVERSTONE
SPEEZE COOLERS
SPIRE COOLERS
SUNON
SWIFTECH INC.
TAISOL ELECTRONICS
THERMAL INTEGRATION TECHNOLOGY INC
THERMALRIGHT, INC.
THERMALTAKE
TR2TT TECHNOLOGY
UNINCOM
VANTEC
Y S Tech
ZALMAN TECH CO., LTD

Sory za ten przydlugi elaborat, ale chcialem zeby wszystko bylo jasne.
z gory dzieki za odpowiedzi a juz bylbym szczegolnie wdzieczny jakby ktos
zajrzal na
http://www.newegg.com i doradzil co stamtad kupic
michu