Drukarka HP - problem

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 01:17:28 MET DST

Właściwie, to nie ja, ale moja koleżanka ma problem z tą drukarką i
poprosiła o pomoc, ja powiedziałem, że postaram się... no i muszę coś
zdziałać, może uda mi się pomóc...
Otóż koleżanka ma drukarkę HP 3745 (lub 3650 albo podobna - niestety nie
pamiętam dokładnie)
Po rozpoczęciu przesyłania pliku na drukarkę, wyświetla się jej komunikat w
stylu "Brak połączenia" etc (nie mogę podać precyzyjnie, bo nie powiedziała
dokładnie co tam się wyświetla...)
Drukarka z tego co pamiętam jest podpięta przez USB, siedzi na systemie Win
XP, wcześniej nie było problemów. I jeszcze jedna, może mało istotna
informacja, drukarka pracowała aktualnie na nieoryginalnym tuszu (chyba
wykluczam to, jako przyczynę)

Proszę o wszelkie nasuwające się wam sugestie dotyczące rozwiązania takiego
problemu. Szczerze mówiąc podejrzewam sterowniki USB, bądź ogólnie mówiąc
problem z USB. Zobaczymy, czy zgadłem, jak do niej zajrzę...

Pozdraiwam
komp